2013. október 12., szombat

#Kritika 124 My Art Is My Freedom

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem ......
Jelentkezzetek a blogunk első Blogversenyére is ITT!
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!


My Art Is My Freedom
 My Art Is My Freedom
Író .: Gabby


~Fejléc .:
Nekem nem tetszik. Nekem olyan túl zsúfoltnak tűnik.
10/6

~Sablon, Háttér .:
A sablon és a háttér jól mutat együtt, de a fejléc nem illik hozzá.
2 x 10/10

~Történet .:
Bele olvastam és nekem nem jön be. DE ez nem azt jelenti, hogy nem jó. Ez ízlések és pofonok, ahogy a mondás is tartja. Helyesírási hibákat nem találtam, maradjon is így. A részek hossza is megfelelő.
10/8

~Modulok .:
Én a modulokat egy kicsit át rendezném, de egyébként más bele kötni valóm nincs.
10/6

Összesen .: 50 / 40
Réka S. :)

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, átgondolom amit írtál, és abszolút nem sértő vagy ilyesmi.
    xo, Gabby

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen írtam a kritikádat!
      xo, Réka S.

      Törlés