2013. október 14., hétfő

#Kritika 130 The world mission

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem ......

A héten One Direction hetet tartunk, hoznunk png-ket gif-ket és még sok mást ( remélhetőleg). Ki tettem az új szavazást, szavaztok ki legyen a hét második felében a sztár vagy sztárok.
Jelentkezzetek a blogunk első Blogversenyére is ITT!
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 


The world mission
The world mission
Író .: Beby
~Fejléc .:
Nos nekem nem tetszik. Nem tudom miért, vagy alapból nem tetszik vagy a háttér miatt.
10/2

~Sablon, Háttér .:
A sablonnal semmi bajom sincs. Viszont a háttérrel annál több , kezdjük ott hogy nem illik a fejléchez, nem passzol a sablonhoz sem.
Sablon .: 10/10
Háttér .: 10/3

~Történet .:
Nekem nem nyerte el a tetszésemet, pedig elég sok blogot olvasok és sokkal is találkoztam már. De ez nem azt jelenti, hogy másnak nem tetszik. Ahogy a mondás is tartja " Ízlések és pofonok! " A részek hossza jó, a helyesírásodon van még mit javítani.
Ne add fel folytasd!
10/6

~Modulok .:
Én csak a jobb oldali modul sávot használnám, az oldalakba be szúrnék még egyet a kritikáknak is.  Az oldalakat teljesen más sorrendbe raknám. Én a helyedben csinálnék pár cserét, hogy reklámozd a blogod, egy chat sem ártana!
10/4,5

Összesen .: 50 / 25,5
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése