2013. október 10., csütörtök

#Kritika 114 An Incredible Love Zayn Malik

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem ......
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!


An Incredible Love Zayn Malik
An Incredible Love Zayn Malik
Író .: Sz.Fanny

 ~Fejléc .:
Nekem nagyon tetszik, ne cseréld le!
10/10

~Sablon, Háttér .:
Semmi bele kötni valóm nincs. Nagyon passzolnak egymáshoz, a háttér és a sablon, de a fejléc is.
2 x 10/10

~Történet .:
Nekem nagyon tetszik, egyedi és én is rendszeresen olvasom. Nagyon jól írsz, hibákat nem találtam. A részek hossza nekem megfelelő és remélem hamar olvashatom a következőt! 
10/10

~Modulok .:
Semmi bele kötni valóm nincs.
10/10

Összesen .: 50 / 50
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése