2013. október 21., hétfő

#Kritika 141 Story of My Life

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem......
 Jelentkezzetek a blogunk első Blogversenyére is ITT!
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 



Story of My Life
Story of My Life
Író .: Conor Dylan

Dylan a történetben csak a te fogalmazásod és helyesírásodat nézem!

~Fejléc .:
Nekem tetszik, egyszerű de nagyszerű.
10/10

~Sablon, Háttér .:
Nagyon nagy összhangban van a blog, de nekem túl rózsaszín.
2 x 10 / 9

~Történet .:
Bele olvastam és tetszik. A helyesírásodon van még mit javítani, a részeid hossza jó. Maga a történet nagyon érdekes és nagyon várom már a következőt!
10/9

~Modulok .:
Az oldalakba én tennék még egy kritika oldalt, a másik pedig hogy ki venném onnan a cseréket és  a jobb oldali modul sávba raknám.
A jobb oldali modul sávot át kellene rendeznetek, mert így nem jó. Én fentebb tenném a látogatókat és lentebb a képeket. A blogversenyek után tenném a cseréket.
10/7

Összesen .:  50 / 44
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése