2013. október 18., péntek

#Kritika 134 Lovászlány

Sziasztok!
  Meghoztam a mai nap első kritikáját, amit én írok. Ezek csak az én véleményeim mindenki azt kezd a blogjával amit akar. Blogversenyt inditottunk, mindenkit szívesen várunk ITT


Cím:Lovászlány
Író:Sophie


~Fejléc:
  Nekem tetszik. Minden rajta van amiről a történet szól. Ne cseréld le!

10/10
~Háttér, Sablon:
  Minden tökéletesen passzol egymáshoz.

2 x 10/10
~Történet:
  Nekem tetszik, még egy lovas blogot sem olvastam, de ez nagyon jó. Tetszik ahogy fogalmazol, viszont én nem vagyok oda a harmadik személyben íródott történetekért, de a tied tetszik. A részek hosszúsága pont jó. Helyesírási hibákat nem találtam. Folytasd, mert van tehetséged az íráshoz!

10/9
~Modulok:
  Semmi bajom sincs velük.

10/10
Összesen:50/49


G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése