2013. október 25., péntek

#Kiritka 144 Happy End

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem......
 Jelentkezzetek a blogunk első Blogversenyére is ITT!
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 


▲нαρρy εη∂▲
Happy End
Író .: Virág Tusják


~Fejléc .:
Nekem nem tetszik, meg is mondom miért. Nekem túl zsúfolt.
10/5

~Sablon, Háttér .:
A sablonnal és a háttérrel semmi problémám.
2 x 10 / 10

~Történet .:
Bele olvastam, de nekem nem keltette fel az érdeklődésemet. Észre vettem, hogy per jelet ( / ) használsz a pár beszéd végén, szerintem ezt felejtsd el és használj kötőjelet ( - ).  A másik észre vételem, hogy a párbeszéd elé nem raksz semmit, ajánlom hogy használj kötőjelet ( - ) mert így nagyon egybe folyik a szöveg. A helyesírásodon is van még mit javítani és fogalmazhatnál egy kicsit színesebben is. Nekem nagyon laposnak tűnek a részek és rövidnek. A rész végén, pedig ne hagyj ki annyi  helyett. 
10/3

~Modulok .:
Nos legelőször is ezt a kék szín lecserélném nagyon zavaró, lehetne lila az passzol a háttérhez is. A jobb oldali modul sávot teljesen át rendezném, hisz nem a cseréid érdeklik őket, hanem az hogy mit talál azon a blogon. A Főoldal mellé tenném még szereplőket és kritika oldalt is. A keresőt pedig le venném szerintem fölösleges. A chat színét is meg változtatnám. 
10/3

Összesen .: 50 / 21
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése