2013. október 18., péntek

#Kritika 132 Roar.

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem ......

Sajnálom, hogy régen hoztam, de ma tőlem mindenki meg fogja kapni a kritikát.
Jelentkezzetek a blogunk első Blogversenyére is ITT!
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 





Roar.
Roar.
Író .: Bess Harrison

~Fejléc .: 

Nekem tetszik. Tetszik, hogy tépet az alja és passzol az egész blog kinézetéhez is.
10/10

~Sablon, Háttér .:
Egyikkel sincs bajom. A blogod ki nézete passzol egymáshoz. A fejléc, a háttér és a sablon összhangban van.
2 x 10/10

~Történet .:
Bele olvastam és tetszik a történeted, van jövője a blogodnak. A helyesírásoddal nincs gond, a részek hossza szerintem meg felelő. Ne add fel, csak így tovább!
10/10

~Modulok .:
Az oldalak moduljaival semmi bajom. A bal oldali modulokat én egy kicsit át rendezném, de több hozzá fűzni valóm nincs.
10/9

Összes.: 50 / 49
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése