2013. október 25., péntek

#Kritika 146 Story of My Life

Sziasztok!
  Itt az első kritika. Ezek csak az én tanácsaim mindenki azt kezd a blogjával amit csak szeretne.
  Blogverseny ITT

Cím:Story of My Life
Író:Sara

~Fejléc:
  Nekem nagyon tetszik. Ne cseréld le.

10/10
~Háttér, Sablon:
  Mind a három passzol egymáshoz, szóval semmi bajom velük.

2 x 10/10
~Történet:
  Hűű. Szóval nekem nagyon tetszik. Már a prológus megfogott. Igaz, hogy sok olyan blog van amiben a híresség testvére a csaj, de ilyet még nem olvastam és meg kell, hogy mondjam, hogy tetszik. Becca személyisége nagyon tetszik, komolyan tetszik, hogy ilyem hamar lesz a kedvesből megint bunkó. Viszont ami nem tetszett, az az mikor az első részben leordította Harryt és akkor azt írtad, hogy Harry bőg. (a fiúk ennyiért nem szoktak bőgni), ez az egy rész nem tetszett, a többi viszont igen, már nagyon kíváncsi vagyok miket rejtegetsz még. A fogalmazásod jó, ahogy a részek hossza is. A helyesírásoddal sincs probléma. Csak így tovább.

10/9
~Modulok:
  Semmibe sem tudok belekötni.

10/10
Összesen: 50/49
G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése