2013. október 3., csütörtök

#Kritika 103 Our Story

Sziasztok!
Itt egy újabb kritika. Ezek csak az én saját véleményeim, midnenki azt kezd a blogjával amit csak szeretne.


Cím:Our Story
Író:Bridgit


~Fejléc:
  Nekem tetszik, csak talán lehetne színes és nem fekete fehér, mert a történet nem sötét, de külömben nekem tetszik :)

10/9
~Háttér,Sablon:
  Nekem a háttér nem tetszeik, szerintem cseréld le és én a sablon színét is megváltoztatnám mert a sárga nem megy semmihez sem az oldalon.

2 x 10/7
~Történet:
  Csak az első három részt olvastam el. Tetszik ahogy fogalmazol, helyesírási hibákat nem találtam, de szerintem kifejthetnéd egy picit bővebben a részek és akkor többen olvasnák.

10/8
~Modulok:
  Ezekkel semmi bajom, csak a Chatet egy kicsit feljebb hoznám.

10/9
Összesen:50/40

G.B.Evelyne.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése