2013. október 10., csütörtök

#Kritika 116 Once Upon a Song

Sziasztok!
  Gondolom nem vagytok meglepve, hogy egy újabb kritikával jelentkezem. Ismét felhívom a figyelmeteket ezek csak az én véleményeim/tanácsaim.

Cím:Once Upon a Song
Író:Roxana White


~Fejléc:
  Nekem tetszik, én nem cserélném le.

10/10
~Sablon, Háttér:
  Minden tökéletes összhangban van.

2 x 10/10
~Történet:
  Meg kell, hogy mondjam én a blogod olvasását úgy kezdtem el, hogy láttam Réka kritikáját és láttam, hogy neki is tetszik így beleolvastam. Nekem is nagyon tetszik a történeted. Mindig csodás részeket írsz, és abban a kis szünetben azt hittem megörülök, hiszen nem tudtam, hogy mi lesz Harryvel és Bellával, de örülök, hogy folytattad. Tetszik ahogy írsz és ne hagyd abba. Csak így tovább. 
U.I: Várom az új részt!

10/10
~Modulok:
  Hát én egy kicsit feljebb tenném a rendszeres olvasókat, de semmibe sem tudok igazan belekötni.

10/9
Összesen:50/49

G.B.Evelyne

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a kritikát! :) Ha minden igaz ma fent lesz az új rész! :)

    VálaszTörlés