2013. október 12., szombat

#Kritika 126 My Dreams

Sziasztok!
  Itt egy kritika. Ezek csak az én saját véleményeim, mindenki azt kezd a blogjával amit csak szeretne.
Blogversenyt tartunk szívesen várunk titeket, megtekintheted ITT.


Cím:My Dreams
Író:Elena Gilbert


~Kinézet:
  Nem is tudom, hogy hol kezdjem. Kezdem a fejléceddel. Nekem nem tetszik. A képek olyanok mintha csak rá lennének dobálva, nincs összhang rajta. én ezt a helyedben gyorsan lecserélném. A háttér. Hát ez sem nyerte el a tetszésem, fogalmam sincs, hogy mi köze van a történethez a virágoknak, hiszen ez nem egy kedves és aranyos történet, hanem vámpírokról, boszorkányokról... szól, nem passzol hozzá. A sablonnal semmi bajom. Az viszont tetszik, hogy vannak oldalak, de a betűtípust szerintem cseréld le valami jobban láthatóra. A moduloknál, pedig a rendszeres olvasókat feljebb hoznám. Sajnálom, hogy azt kellett, hogy mondjam nem tetszik a desinged, de nem szeretek hazudni és én csak a javadat szeretném.

Fejléc:10/3
Háttér:10/3
Sablon:10/8
Modulok:10/7
~Történet:
  Tudom, hogy a Vámpírnaplókról mintáztad, ezzel nincs semmi baj. A történetedbe látom vittél valami egyedit is nem másolod az egészet, ez tetszik, viszont van pár hibád amin szerintem segíteni lehetne, most fel is sorolom őket neked. Először is próbáld meg jobban kifejezni az érzéseket és a leírásokat. Ne siesd el a történetet, csak két részt olvastam, de akkora ugrásokkal, hogy az már nagyon összezavart... Ne siesd el haladj szép lassan. Néhol találtam fogalmazási hibákat is. A részek hosszúsága nekem megfelelő, helyesírási hibáid nem nagyon vannak. A történet alapja jó, csak vigyél bele egyediséget is és ne siesd el, szerintem ezeket meg tudnád oldani hiszen van tehetséged az íráshoz.

10/5
Összesen:50/26

U.I.: Ezeket nem bántásnak szántam, csak segíteni szeretnék neked. Remélem néhány tanácsomat megfogadod.

G.B.Evelyne

1 megjegyzés: