2013. október 9., szerda

#Kritika 108 An incredible love Zayn Malik

Sziasztok!
  Sajnálom, hogy egy ideje nem jelentkeztem kritikával, de nem igazán volt időm írni. Most viszont bepótolom. Ezek az én saját tanácsaim, mindenki azt csinál amit akar a blogjával.

Cím:An incredible love Zayn Malik
Író:Sz.Fanny


~Fejléc:
  Nem tudom, hogy mit mondjak róla. Egyben tetszik is és egyben nem is. A háttérhez passzol, szóval rosszat nem mondhatok.

10/9
~Háttér,Sablon:
  Passzolnak egymáshoz, nincs mibe belekötnöm.

2 x 10/10
~Történet:
  Nekem tetszik. Az összes részt elolvastam és meg kell, hogy mondjam elnyerte a tetszésem. Tetszett, hogy a találkozásuk nem volt mindennapi. Tetszik, hogy próbálod egyedivé tenni a blogod és ez sikerül is. Tetszik a fogalmazásod és helyesírási hibákat sem találtam benne. A részek hosszúsága nekem pont megfelel. Csak így tovább.

10/10
~Modulok:
  Nincs vele problémám, de a rendszeres olvasókat feljebb tenném.

10/9
Összesen:50/48
G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése