2013. október 11., péntek

#Kritika 122 Now Is Good - Justin Bieber fanfiction

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem ......
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!


Now Is Good - Justin Bieber fanfiction
Now Is Good - Justin Bieber fanfiction
Író .: Bo Ashley


 ~Fejléc .:
Nekem nagyon tetszik. Nem cserélném le!
10/10

~Sablon, Háttér .:
Egyikkel sincs semmi bajom. Nagyon nagy összhangban vannak. Passzol egymáshoz a sablon és a háttér, a fejléc pedig tökéletesen ki egészíti.
2 x 10/10

~Történet .:
Igaz még csak 3 rész van fent, de nagyon jó. Én már az elejétől olvasom a blogot és egyszerűen fantasztikus. Nagyon jól írsz, egyedi a történet ami nagyon fontos szerintem. Helyesírási hibáid nincsenek, a részek hossza szerintem egy kicsivel lehetne hosszabb is. A részek nem unalmasak mindig történik benne valami fordulat, vagy esemény. Csak így tovább!
10/10

~Modulok .:
Ebbe semmi bele kötni valóm sincs!
10/10

Összesen .: 50 / 50
Réka S. :)

2 megjegyzés:

  1. Drága Réka! Nagyon szépen köszönöm a kritikát, és el sem tudod hinni, hogy mennyit jelent nekem az, hogy te is olvasod a blogot!
    Nagyon hálás vagyok amiért időt szakítottál a kritikára! <3
    Sok puszi, Ashley

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ashley!
      Nagyon jó a blogod, mint ahogy írtam és szeretem Justin is, nagyon jó egy olyan történetet olvasni, amiben Justin a főszereplő. Nagyon szívesen írtam a kritikát!
      xx Réka S. :)

      Törlés