2013. október 10., csütörtök

#Kritika 115 I need you more than ever

Sziasztok!
   Itt egy újabb kritika. Ezek csak az én tanácsaim, mindenki azt kezd velük amit csak szeretne.

Cím:I need you more than ever
Író:Sophie


~Fejléc:
  Azt kell, hogy mondjam nekem nem tetszik, viszont passzol a háttérhez.

10/7
~Háttér, Sablon:
  Összhangban vannak, semmi problémám velük.

2 x 10/10
~Történet:
  Nekem tetszik. Már az eleje is izgalmas és az egész történet is az. Jó fogalmazol, helyesírási hibákat nem találtam, a részek hossza szerintem pont jó. Van egy rész, aminél egy kicsit meghatódtam ezt be is másolom: Szia Gyönyörűm. Én vagyok az apukád, tudod, már alig várom, hogy kint legyél és kezembe tarthassalak. Megígérem neked, hogy soha nem hagylak el titeket, és vigyázni fogok rád, az anyukáddal együtt.

10/10
~Modulok:
  Semmi problémám velük, de a Chat színét hamar cseréld le mert nagyobb elüt mindentől.

10/9
Összesen:50/46


G.B.Evelyne


2 megjegyzés: