2013. október 10., csütörtök

#Kritika 112 The tales too..

Hello!
Egy újabb kritikával jelentkezem.....
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!


The tales too..
The tales to..
Író .: Brigi Sztankovánszki


 ~Fejléc .:
Nekem nem tetszik. Én a helyedben le cserélném egy rendes fejlécre az sokkal jobban mutatna.
10/4

~Sablon, Háttér .:
A sablonnal semmi bajom sincs. A háttérrel viszont annál több, virágok és fegyver?! Nem passzol a háttér a blog fejlécéhez, de tényleg cseréld le a hátteret egy sötétebbre és kevésbé cuukira.
Sablon .: 10/10
Háttér .: 10/4

~Történet .:
Először is, ne hagy entereket a beszélgetés közben, másodszor figyelj a helyesírásra. A részek hossza egyébként jó lenne. A történet nekem nem nagyon tetszik, de ízlések és pofonok.
10/8

~Modulok .:
Én jobb oldalra tenném a modulsávot és összébb húznám, mert túl széles. Én csinálnék az oldalakba egy oldalt a kritikának. A chat színét is meg változtatnám, mert nem passzol ide, de ha sötétebb lenne a háttér akkor jó lenne.  Egy kicsit a modulok sorrendjén is változtatnék. A zenelejátszó jó moindenki magának indítja el. Kérhetnél még több cserét is.
10/5

Összesen .: 50 / 31
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése