2013. október 10., csütörtök

#Kritika 111 Happiness or shadow


Hello!

Sajnálom, hogy egy ideje nem hoztam kritikát, sőt semmit de nem volt időm, most viszont itt vagyok és hozom a kritikákat.....
   Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!



Happiness or shadow
Író .: Anne Black


~Fejléc .:
Nekem tetszik és passzol a bloghoz.
10/10

~Sablon, Háttér .:
Nincs bele kötni valóm, passzolnak egymáshoz.
2 x 10/10

~Történet .:
Még nagyon kevés rész van fent, így egy kicsit nehezebb megítélnem, de meg próbálom. Helyesírási hibákat nem nagyon találtam, a hossza épp hogy meg felel, még lehetne egy kicsivel hosszabb. Mivel csak két rész van ez érthető, hogy egy kicsit rövidebb. Maga a történet jó és várom, hogy mi fog  belőle ki sülni.
10 / 9

~Modulok .:
Én fentebb tenném a blogarhívumot és a chattel cserélném meg. Kérj cserét más blogoktól is és akkor talán többen fogják olvasni a blogot.
10/8
Összesen .: 50 / 47
Réka S. :)

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen :) És, ha tetszik akkor fel is lehet iratkozni, persze nem muszáj :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen írtam neked kritikát :) fel fogok iratkozni is :)

      Törlés