2013. október 18., péntek

#Kritika 133 ne hagyj el újra . . .

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem ......
Jelentkezzetek a blogunk első Blogversenyére is ITT!
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 




ne hagyj el újra . . .
ne hagyj el újra . . .
Író .: eszti booth

~Fejléc .:
Nekem nem tetszik, hogy középen van szét tépve, abban viszont igazat adok, hogy tükrözi a címét a blognak. Én le cserélném, a helyedben.
10/6

~Sablon, Háttér .:
Nekem a sablonnal semmi bajom sincs, de a háttér nem illik se a fejléchez, se a sablonhoz.
Sablon .: 10/10
Háttér .: 10/5

~Történet .:
Nekem ami legelőször feltűnt az - az hogy a fejlécen angolul van írva a blogod címe és a linkje is, de fent ahogy be jón az oldal ez van írva ' ne hagy el újra . . .' nos én ezt is át írnám angolra, vagy legalább a nagybetűt használnám tehát így ' Ne hagy el újra . . .'
A második még nem sok rész van fent így nem sok mindent tudok mondani, de azért meg próbálom. A helyesírásodban nem találtam hibát. A rész hossza jó. A történet érdekes és szerintem érdekes jövője lesz. Folytasd és ne add fel!
10/10

~Modulok .:
A modulokat én teljesen át rendezném. Az oldalakba még bele tennék egy kritika oldalt is.
A jobb oldali modul sávot pedig így rendezném át.
-oldalak
-látogatók
-köszönet a fejlécért
-olvasók
-kép Lena
-kép Harry
-Chat
-verseny
-magamról
Ajánlom, hogy csinálj pár cserét és ha Facebookon is meg osztod a blogod akkor még többen olvasnák. A chat színét is változtasd meg, mert ez nem illik a bloghoz, ajánlom a barnás árnyalatokat.
10/5

Összesen .: 50 /  36
Réka S. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése