2013. október 27., vasárnap

#Kritika 148 Élvezd, hogy félsz

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem......
 Jelentkezzetek a blogunk első Blogversenyére is ITT!
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 


123. Kritika
Élvezd, hogy félsz
Élvezd, hogy félsz
Író .: Madison G. Wyla


~Fejléc .:
Nekem tetszik, de szerintem nem csak a bal sarkot kellett volna le tépni hanem az egész alját.
10/7

~Sablon, Háttér .:
Egyikbe sem tudok bele kötni. A blogod kinézete összhangban van.
2 x 10/10

~Történet .:
Bele olvastam és meg nyerő a történet. Szerintem van jövője. A helyesírásod és a fogalmazásod is jó, ahogy a részek hossza is.
10/10

~Modulok .: 
Első amit szemet szúrt az, hogy minden piros, se nem a világos piros, hanem a sötét és ez  baj. nem lehet, olyan jól el olvasni. Szerintem állítsd világosabbra. A chatet is inkább feketére állítanám.  Az oldalakba pedig tennék még egy oldalt a kritikáknak.
10/6

Összesen .: 50 / 43
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése