2013. október 21., hétfő

#Kritika 140 Titkok mögé bújva

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem......
 Jelentkezzetek a blogunk első Blogversenyére is ITT!
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 



Titkok mögé bújva
Titkok mögé bújva
Író .: Esther Smith

~Fejléc .:
Nekem tetszik, nekem úgy tűnik, mintha egy kicsit titokzatos lenne.
10/10

~Sablon, Háttér .:
A sablonnal semmi bajom sincs, szerintem a háttér is nagyon jó. A blogod kinézete passzol egymáshoz, nagy összhangban van.
2 x 10 /10 

~Történet .:
Első amit fel tűnt, hogy nem írtál szemszöget, mivel ezt úgy írod és nem mind egy könyvet meséled, ezért jobb ha fel tünteted.  A történetről nem sok mindent, tudok mondani, hisz még csak egy rész van fent. A helyesírásodban vannak hibák, de kijavíthatók, a rész hossza eddig jó. 
10/9

~Modulok .:
Nem is tudom hol kezdjem? Talán a legelején az oldalak, nos én még nyitnék oda egy kritika oldalt is a kritikáidnak.  A szereplőkbe a fiúkat is bele tenném, tudom hogy csak részben szól róluk a blog, de akkor is. A jobb oldali modul sávot, pedig el rendezném így olyan mintha csak ide dobáltad volna és nem rendezted el. 
-Látogatók
-Minden 
-Láttam
-Rendszeres olvasók
-Figyelem!
-Chat
-Blogarhívum
 -Blogverseny
-Cserék
Ez lenne a helyes sorrend és szerintem reklámoznod kellene egy kicsit a blogodat, hogy még többen olvassák.
10/5

Összesen .: 50 / 44
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése