2013. október 18., péntek

#Kritika 135 Roar.

Sziasztok!
  Itt egy újabb kritika. Ezek csak az én saját véleményeim, mindenki azt kezd a blogjával amit csak akar.
  Blogversenyt indítottunk, mindenkit szívesen várunk ITT.


Cím:Roar.
Író:BessHarison

~Fejléc:
  Nekem nagyon tetszik. Jól össze van állítva. Ne cseréld le.

10/10
~Sablon, Háttér:
  Egyikkel sincs semmi bajom, minden összhangban van egymással.

2 x 10/10
~Történet:
  Már a prológusod megfogott. Ilyen történettel még nem találkoztam, de tetszik. Mind az 5. fejezetet elolvastam és teljesen bele tudtam magam élni, ami azt jelenti nálam, hogy  jól fogalmazol. Az 5.fejezet végénél teljesen kiakadtam. Ez a kérdés merült fel bennem. Igaz volt az álma? Ed tette? A részek hossza pont jó, és a helyesírásoddal sincs semmi probléma. Csak így tovább.

10/10
~Modulok:
  Nekem semmi bajom vele, csak a zenét én áttenném nem automatikusra, mert így egy kicsit megijednek tőle az emberek.

10/9
Összesen:50/49

G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése