2013. október 14., hétfő

#Kritika 131 The world mission

Sziasztok!
  Most egy kritikával érkeztem, tudnotok kell, hogy ezek csak az én véleményeim mindenki azt kezd a blogjával amit csak szeretne.


Cím:The world mission
Író:Beby

~Fejléc:
  Nekem nem tetszik, azt, hogy mi nem tetszik benne nem tudom megmondani, az is lehet, hogy az egész... 

10/3
~Háttér, Sablon:
  A sablon az jó, viszont a háttér nem tetszik, szerintem nem illik oda. Semmihez sem passzol.

Sablon:10/10
Háttér:10/2
~Történet:
  Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de nekem nem tetszik. Valamiért nem nyeri el a tetszésemet. A részek hosszúsága nekem pont jó, viszont a helyesírásodon még javítani kell, szerintem néz át többször a részeket mielőtt felteszed. Folytasd, ne add fel!

10/6
~Modulok:
  A moduloknál a rendszeres olvasókat feljebb tenném és a Chatet azt nagyon hiányolom. Ha azt szeretnéd, hogy többen olvassák a blogod akkor kérj cseréket. A részek oldalt pedig előrébb tenném.

10/5
Összesen:50/26


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése