2013. október 12., szombat

#Kritika 127 A gyémánt sziget ▲

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem ......
Jelentkezzetek a blogunk első Blogversenyére is ITT!
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 


A gyémánt sziget ▲
 A gyémánt sziget ▲
Író .: Petrusska.

~Fejléc .:
Nekem nem tetszik. A Gy  betű is alig ki vehető. Cseréld le!
10/4

~Sablon, Háttér .:
Szerintem a sablon és a háttér passzol egymáshoz, de a fejléc nem illik hozzájuk.
2 x 10 / 10

~Történet .:
Nekem nem igazán tetszik, de ízlések és pofonok, ahogy a mondás tartja. Helyesírási hibákat .....hát ...találtam egy párat, ezekre figyelj.  A részek hossza szerintem pont megfelelő.
10/7

~Modulok .:
Én még ki tennék egy kritika nevű oldalt az oldalakba. A jobb oldali menüben pedig rendezgetnék még egy kicsit.  
10/7

Összesen .: 50 / 38
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése