2013. október 14., hétfő

#Kritika 129 But if you spread your wings, You can fly away with me...

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem ......

A héten One Direction hetet tartunk, hoznunk png-ket gif-ket és még sok mást ( remélhetőleg). Ki tettem az új szavazást, szavaztok ki legyen a hét második felében a sztár vagy sztárok.
Jelentkezzetek a blogunk első Blogversenyére is ITT!
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 


 
 But if you spread your wings,You can fly away with me...
But if you spread your wings, You can fly away with me...
Író .: Bella White


 ~Fejléc .:
Nekem tetszik! Egyszerű, de nagyon jó!
10/10

~Sablon, Háttér .: 
Szerintem passzol egymáshoz és a fejléccel egészül ki.
2 x 10/10

~Történet .:
Nekem tetszik nem hiába vagyok rendszeres olvasó :) A rész hossza megfelelő, a helyesírásod jó. Jól fogalmazol. Csak így tovább!
10/10

~Modulok .:
Én hiányolok egy csomó mindent. Mondjuk lehetnének oldalak, ahol meg találod a szereplőket és a kritikáit a blognak, de készíthetnél egyet még a díjaidnak is. A chat színét változtasd meg, mert nem illik ide. Sötét szürkére vagy egy halványabb árnyalatára. Én csinálnék cseréket is más blogokkal és így reklámoznád a tiédet, sőt még Facebookon is meg osztanám blog csoportokba így növelnéd a nézettséget. 
10/6

Összesen .: 50 / 46
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése