2013. október 5., szombat

#Kritika 107 Promise to you

Hello!
Újabb kritika....
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!


Promise to you
Promise to you
Író .: Violet Begonie


~Fejléc .:
Nekem nem tetszik, túl zsúfolt és a háttérhez sem illik. Én lecserélném a helyedben.
10/3

~Sablon, Háttér .:
A sablonnal nincs gond és még a háttér is passzol hozzá, de a fejléc egyikhez sem megy.
2 x  10/10

~Történet .:
Nem sok mindent tudok mondani két rész után, de megpróbálok.  Szerintem nem kellene entereket hagynod közte.  A rész hossza így megfelelő, de össze sűrítve még írnod kell majd hozzá. Helyesírási hibákat nem találtam.
10/8

~Modulok .:
A szereplőkről tehetnél ki képeket oldalra modulba vagy akár az oldalakba is a fotó album mellé, amit szerintem sokan nem értenek..Kritikáknak is készíthetnél az oldalakban egy lapot. Másba nem tudok bele kötni.
10/5

Összesen .: 50 /36
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése