2013. október 5., szombat

#Kritika 106 Stars Dance

Hello!
Egy újabb kritika és remélhetőleg ma mindenki meg kapja.
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!


Stars Dance
Stars Dance
Író .: Zsófia Fűtő

 ~Fejléc .:
Nekem tetszik és szerintem minden rajta és meg van benne.
10/10

~Sablon, Háttér .:
A sablon tetszik, de szerintem a háttér nem passzol hozzá, se a fejléchez.
Sablon .: 10/10
Háttér .: 10/6

~Történet .:
Nekem tetszik, sőt olvasom is. Nagyon jó a történet és imádom olvasni. Helyesírási hibákat nem nagyon találtam. A részek hossza szerintem pont megfelelő.
10/10

~Modulok .:
Én még a helyedben tennék ki chatet ami szerintem nagyon fontos, más nem hiányzik. A kampány képeket lentebb tenném.
10/7

Összesen .: 50/ 43
Réka S. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése