2013. október 10., csütörtök

#Kritika 113 You bring me closer to who I really am...

Sziasztok!
  Újabb kritikával jelentkezem :) Ezek csak az én személyes véleményeim, mindenki azt kezd a blogjával amit csak szeretne.


Író:Etus



~Fejléc:
  Hát ez nekem nagyon hiányzik, szerintem szerezz be egyet vagy készíts.

10/0
~Sablon, Háttér:
  Azokkal semmi bajom.

2 x 10/10
~Történet:
  Meg kell, hogy mondjam mikor először megláttam a részek hosszát pánikba estem, mivel azt hittem, hogy nem fogom bírni végigolvasni, de tévedtem. Ahogy olvasni kezdtem megfogott, komolyan mondom észre sem vettem, hogy milyen hamar olvasom a részeket. Azt viszont észrevettem, hogy  a történet alapja honnan ilyen ismerős, a "Randiztam egy sztárral". Gondolom onnan vetted, mivel ott is úgy kezdődik, hogy fejbevágta, majd elrabolta, közben utálta és végül beleszeretett. De ez csak az alap, te sokkal több színt vittél bele a történetbe. Nekem nagyon tetszik és olvasni is fogom. Helyesírási hibákat nem találtam. A részek igaz nagyon hosszúk, de én már egy cseppet sem bánom. Csak így tovább!

10/10
~Modulok:
  Hát én a helyedbe betennék egy Chatet és a rendszeres olvasókat feljebb tenném.

10/9
Összesen:50/39

U.I.: Ha lett volna fejléced, majdnem max pontot kaptál volna, de ezért ne csüggedj csodás a blogod!
G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése