2013. október 10., csütörtök

#Kritika 117 I know I'm not alone.

Sziasztok!
Még egy kritikát hoztam. Ezek csak az én véleményeim mindenki azt kezd vele amit csak szeretne.

Cím:I know I'm not alone.
Író:Hope


~Fejléc:
  Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de nekem nem tetszik. Az alapja az igen, de Harry és lány nem jön be rajta, cseréld le.

10/5
~Háttér, Sablon:
  Nekem a háttered nem tetszik, bocsi. A sablonnal viszont semmi bajom.

Háttér 10/6
Sablon 10/10
~Történet:
  Először is azt akarom mondani, hogy sok hibád van, ezen változtatni kell. A részek hosszúsága nekem egy kicsit rövid, ezen változtass. Szóköz hibáid is vannak. Viszont szépen fogalmazol csak egy kicsit sokszor ismételed magad, olvass sokat és akkor ez javulni fog.

10/6
~Modulok:
  Ezekkel semmi bajom.

10/10
Összesen:50/37

G.B.Evelyne



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése