2013. december 29., vasárnap

#Kritika 210 Royals

Sziasztok!
  Újabb kritikával érkeztem. Ezek csak az én véleményeim, mindenki azt kezd a blogjával amit csak szeretne.

Royals

Kinézet:
  Sajnálom, hogy ezt kell mondjam, de nekem nem tetszik a designod. Ezt nem bántásnak szánom, de nekem egyszerűen nem nyerte el a tetszésemet. Kezdem a fejléceddel. Az a 'csókos' png elég sokszor ismétlődik ami nem tetszik benne, lehet, hogy más pillanatok, de akkor is... Fent a jobb sarkába nem értem, miért kellett úgy tenni Selenát? Sok mindent nem értek a fejlécedben és a cím betűtípusa sem passzol. Én a fejlécet lecserélném. A háttered az olyan romantikus a rózsákért, de a fejléchez nem passzol. A sablont én átállítanám egyszerűre, az jobban passzolna szerintem a kinézethez. Az oldalakat én áttenném a modulokhoz mivel elég csúnyán néz ki, hogy nem lepi el az egész fejléc alját. A modulok közül hiányolom a "rendszeres olvasókat" szerintem azt be kéne tenned. Hogy a blogod népszerűsítsd, szerintem kérhetnél cseréket is, így többen megismerkedhetnek vele. A chat színét áttenném áttetszőre, mivel ez túlságosan elüt. Nem akarom megbántani Naomi B-t, de nekem nem tetszik a kinézet, szerintem jobba lenne, ha lecserélnéd. De ez csak az én véleményem, lehet, hogy neked és másoknak tetszik... Remélem nem bántottalak meg.

25/10

G.B.Evelyne

4 megjegyzés:

  1. Ezt nem is én csináltam! O.O Mi a fene ez? xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem Noémi B. hanem Naomi B. ez volt kiírva az oldalára :D szóval ne tőlem kérdezd, de szerintem ez nem te vagy :D mert nem Noémit írt ki

      Törlés
    2. Oké, csak most mentem rá a névre... nem tudom, de őt kérdezd ne engem :D én csak leírtam a véleményem :D

      Törlés
    3. Ez de beteg!O.O Hát jó... nem értem miért írta rá.

      Törlés