2013. december 22., vasárnap

#Kritika 194 We 'll find a way

Hello!
Jó szünetet mindenkinek! Én, most kritikákkal fogok jelentkezni, igyekszem mindenkiét el készíteni a szünet elején, de persze közben is lehet kritikát kérni.
 Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 

We'll find a way
Link .: We 'll find a way

Kinézet .:

Tudom, hogy csak a  történetről kértél kritikát, de szeretném meg említeni, hogy nagyon tetszik a blogod designje. Az egész passzol egymáshoz, nem találok benne egy picike hibát sem.  Szerintem meg érdemli, hogy le pontozzam, még akkor is, ha nem kérted.

25 / 25

Történet .:

El kezdtem olvasni és nem tudtam abba hagyni, egyszerűen magával ragadt a történeted. Tudom, hogy van még egy blogod, amiről hamarosan megkapod a kritikádat. Na, de ne térjünk el a tárgytól.
Egyszerűen fantasztikus a történet. Igaz, hogy bizar körülmények között találkoztak, de jó. Tetszik a főszereplő lány választása, el kell mondanom, hogy illik Zaynhez és a személyisége is nagyon jó.
Zayn személyisége valami fantasztikus, egy olyan rossz helyen van, még is kedvesen viselkedik. Megértően, miután megtörtek egymásnak. Nagyon kíváncsi vagyok miket tudsz még ebből a történetből kihozni. Bár tudom, hogy még nagyon sok mindent forgathatsz a fejedben. Nagyon várom már, hogy olvashassam. Szerény személyemben köszönthetsz egy új olvasót is.
A részek hossza szerintem jó, mondjuk egy kicsit rövid, de lényegesek és nem unalmasak. A fogalmazásod és a helyesírásod is jó.

25 / 25

Összesen .: 50 / 50

Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése