2013. december 29., vasárnap

#Kritika 212 If you love me

Sziasztok! Ismét hoztam egy fejlécet. Ne feledjétek, ez csak az ÉN véleményem!
Link: If you love me
Kinézet:
Sajnálom, de őszintén megmondom nekem nem tetszik a blogod kinézete. Mikor megnyitottam az oldalt, a zene rögtön elindult. A frászt hozta rám. Ezt szerintem állítsd be, hogy ne rögtön induljon el. Jobb oldalt szerintem felesleges a Playlist, mert így csak a helyet veszi el. A fejlécet látom nem te csináltad(ezért nem óhajtok róla több véleményt mondani), de szerintem kérj meg egy profibb fejléc készítőt, hogy csináljon neked egyet,mert aki ezt csinálta elég alapvető hibákat követett el. Mint például Austin fél feje eltűnt. Hova lett? Az oldalmoduloknak nem értem, hogy miért türkiz a színük. Akkor már miért nem rózsaszín mint a blog háttere is? A STRONG, BEST és a ZENE modulokat én levenném onnan. Szerintem a MIT SZÓLSZ A BLOGHOZ című közvélemény kutatás is felesleges. Helyette inkább rakd ki a CHAT-et, és akkor ott letudják írni a véleményüket az olvasók. Rakd ki a RENDSZERES OLVASÓK modult is, mert így nem tudnak a blogodra feliratkozni.  Az oldalakat szerintem rakd le az oldalmodulok közé. A bejegyzések színe már jobban illik a blog hátteréhez, de ez is jobb lenne, ha valamilyen rózsaszínes árnyalatú lenne. A bejegyzések címének a színeit is változtasd meg a türkizről! Végül egy jó tipp: ha link cserézel más oldalakkal, akkor több helyről rá tudnak találni a blogodra. A link cserét is kitudod rakni a blogodra modulként.
16/25

Történet:
Jó az alapsztori. Tetszik, hogy Zayn és Austin nem sztárként szerepelnek benne. Szépen fogalmazol és jó, hogy sportos a történet. Többet erről nem nagyon tudok mondani, mert még csak 2 rész van fent. Viszont találtam hibákat is. Elég ha egy darab írás jelet raksz a mondat után.! Nekem zavaró, hogy egy mondat után 3 darab pontot is raksz. Figyelj a  valahogy, valamennyire és a hasonló szavak helyesírására is. Kerüld a szóismétlést! Ne félj használni a szavaknak a szinonímáit! A prológusban ezzel találkoztam:
Én közelebb léptem a rágógumikhoz és kivettem a nem rég említett rágót..Kezemben fogva a csomagos rágót, a pult-hoz sétáltam hogy fizessek..A lány ki a pénztárba ütötte be a rágó árát egy tündéri mosollyal végig nézett rajtam majd a hangját mutatta be nekem .
Helyette inkább írd így: Közelebb léptem a rágógumikhoz és kivettem közülük egyet. A kezemben fogva a kiválasztottat, a pulthoz sétáltam, hogy fizessek. A lány, ki a pénztárba ütötte be a vásárolni kívánt termék árát, egy tündéri mosollyal végig nézett rajtam majd a hangját mutatta be nekem.
Figyelj, hogy egy igeidőbe írd a részeket.
például: Az ágyamat bevetettem, azt követően alaposan össze sepregetem....
Mindig ő volt a második legjobb barátom lenne.
Így helyes: Az ágyam bevetettem,azt követően alaposan összesepregettem.
Mindig olyan volt, mint a második legjobb barátom.
Figyelj arra, hogy a fiúk NE tipegjenek, hanem sétáljanak vagy menjenek stb.
Végezetül egy jó tanács: Ha a szöveget sorkizárttal írod(és nem jobbra zárttal) akkor az összhatás is jobb lesz. Ha a tanácsaimat megfogadod akkor sikeres blog is kialakulhat ebből az elkövetkezendő időben. További sok sikert a blogoláshoz.

20/25

Anasztázia xx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése