2013. december 29., vasárnap

#Kritika 211 Once Upon a Time. ( +Bemutatkozás. )

Once Upon A Time. ( x )
Sziasztok! 
Én lennék az egyik új szerkesztő ( Sara. ) Tőlem Kritikát, Fejlécet, Trailer-t és Teljes Design-t lehet kérni. A nagyobb rendeléseket általában hétvégénként szoktam elkészíteni ( ezalatt a Trailer, Fejléc- Teljes Design-ra gondolok ) a Kritikákat pedig 2-3 nap alatt megírom.
Remélem nem okozok csalódást, és meg lesztek elégedve a munkáimmal!
Néhány tudni való: 
- Én úgy gondolom, hogy ha valaki kritikát kér- az kritikát is kell, hogy kapjon. Szóval ha valaki, valamit magára vesz majd a kritikában, kérem ne tegye, mert nem sértésnek szánom. Ezzel csak segíteni szeretnék. De ez is csak egy ember véleménye lesz.
- Nem pontozok. Lehet, hogy szokatlan lesz, de én nem tudok pontszámot adni, egy blognak. 

Design: A fejléc nagyon szépen mutatna, ha nem ütne el ennyire a háttértől. Én a helyedben lecserélném azt a lilás-kékes színt egy sötétebbre ( pl. fekete vagy ha ennyire ragaszkodsz ehhez a színvilághoz, akkor ezekből is a sötétebbeket válaszd, mert a fejléchez kell hangolódni. ) Nem tudom, hogy ezt más is csinálja-e, de én addig néztem a fejlécet ameddig rá nem találtam pár hibára. Mivel az egésznek „ Old Photo „ benyomása van, eléggé kitűnik a főszereplő lány. Ami általánosítva egyáltalán nem baj, de ebben az esetben eléggé zavaró. Egy picit vegyél el a kép színerősségéből. Az a lényeg, hogy ne virítson. A hátteret, lecserélném egy sima- szürke szemcsésre. A pillangók nagyon bezavarnak. A blog betűtípusát átváltoztatnám Georgia/ Times-ra, és a méretüket megnagyobbítanám. Szinte össze olvadnak a betűk annyira kicsik. A modulsávban pedig a „ Zene „ modult eltávolítanám, mivel semmi sincs ott, és a helyére tenném a Rendszeres olvasókat. 

Történet: Az alaptörténet nagyon egyedi, az biztos, hogy ilyen blogot még nem olvastam! Viszont csak én érzem azt, hogy a cselekedetek nagyon elhamarkodottak? Fejtsd ki a szereplők gondolatait, és akkor még a fejezetek is meghosszabbodnak! Mellesleg nagyon ügyelj a helyesírásra, vannak olyan mondatok, amiket érteni nem lehet. 



Sara.x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése