2013. december 11., szerda

#Kritika 184 Candice

Hello emberek!
Ma kritikát hoztam és még lehet fogok is. Evelynek vizsgái vannak, de ahogy tudja pótolni fogja az el maradt dolgait.
Továbbra is kérhetitek a kritikákat, gifeket, pngket és stb.
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 


Candice
Link .:Candice

Kinézet .:

Nekem a fejléced nagyon tetszik, de túl egyszerűnek találom. A címet máshogy raktam volna rá és más betűtípussal. A háttér és a sablon, szinte már tökéletes. A modulok pedig a helyükön vannak, de a blogarhívumot tedd fentebb, hogy jobban tájékozódni tudjanak az emberek.
Ajánlom, hogy csinálj több cserét is, mert akkor az egy kisebb reklám a blogodnak. Oszd meg Facebook csoportokban is és akkor sokkal jobban olvassák, majd.
Összességében azoktól a pici  hibáktól el tekintve, a blogod designje jó!

25 / 22

Történet .:

Nos, mivel még csak a Prológus és az első rész van fent, nem tudok sokat mondani. Nem muszáj lett volna 0.résznek írnod, nyugodtan írhatod Prológusnak, én így hívom a magyarázatomban :)
Szeretném meg jegyezni, hogy jó karaktereket választottál, a személyiségüket is jól építetted fel. Megjegyezném az első rész elejére, tegyél valami jelzőt, hogy kinek a szemszögéből írod, noha tudom, hogy ez egy lányról szól, még pedig Candice-ről, ahogy a cím is mondja.
A fogalmazásod és a helyesírásod jó, a részek hossza is, már amennyi van eddig. A prológus nagyon meg nyerő és figyelem fel keltő volt a számomra, tovább olvastam és az első részről is ez a véleményem.Zavar viszont, hogy entereket hagysz, szerintem nem kellene. Nagyobb idő közönként talán, mondjuk ha helyszínt váltasz vagy órák múlva, illetve ha el alszik és pár óra múlva fel kel.
Ne hagyd abba a blogot, ez az első tanácsom a második pedig, hogy siess a következő részel!

25 / 24

Összesen .: 50 / 46

Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése