2013. december 28., szombat

#Kritika 207 Wild

Sziasztok!
Megjöttem mint új szerkesztő. Cassie D. fogtok engem meg találni.Nem csak kritikát de fejlécet és kérhetek tőlem.Remélem a munkámmal meg lesztek elégedve és nem okozok senkinek se csalódást.
Fontos:Ez pusztán az én véleményem és nem ezekkel a kritikákkal nem akarok meg bántani senkit sem.

http://2.bp.blogspot.com/-UwqtgFH7HlA/UryFrVsGOxI/AAAAAAAAA2o/5UMXgogfUWc/s1600/wildlovefejl%25C3%25A9cc.png
Link .: Wild


Kinézet .:
Nekem nagyon tetszik.Maga az egész oldal nagyon szép a fejléc és a háttér is szépen passzol egy máshoz.Talán csupán csak annyi hogy én csak egy oldal modult használnék és azokat szépen át rendezgetném őket.Talán még felül a menünél mikor rá megyünk én talán azt a ki emelést átlátszóra raknám.Többire kifogás nincs összességében nagyon jól néz ki a blogod
22/25

Történet.:
Welcome együtt csak öt fejezet van.Az írásod az nekem tetszik bár talán a pár beszédnél én nem nyomnék ott folyamatosan entert. A történet érdekes engem meg fogott bár nem igazán értetem az elején hogy miért sértődik meg a lány de aztán valahogy talán jót gondoltam ki.Viszont még annyi , hogy talán a pár beszédnél gondolatokat is írj hozzá hogy akkor ép mit érez a csaj még akkor is ha más szólal meg nem pedig ő.
24/25

46/50





1 megjegyzés:

  1. Köszönöm!:))
    Tudom, hogy zavaró a sok enter, de azokat nem én csinálom, hanem mikor kiteszem a blog mindig ilyenné alakítja át. Szinte mindenhol leírják, és nekem is zavaró! De nem tudok ellene mit tenni.:|

    VálaszTörlés