2013. december 26., csütörtök

# Kritika 206 Happily untill...

Sziasztok!
  Itt egy újabb kritika. Ezek csak az én tanácsaim és véleményeim, mindenki azt kezd a blogjával amit csak szeretne.

Happily untill...

Kinézet:
  A fejléceden először nem értettem, hogy Harrynek mért ezt a képét választotta, de miután elolvastam a prológusodat azt hiszem megértettem. Tetszik látszik, hogy sokat dolgozott rajta aki készítette. Minden összhangban van, semmibe sem tudok belekötni. Max csak annyiba, hogy a zenét tedd át automatikusról, mert így a frászt hozza az emberre.

25/25

Történet:
  Egyszerűen fantasztikus! Nem tudok rá másat mondani, csak azt, hogy tökéletes. Nagyon egyedi és a fogalmazásod is gyönyörű. Még csak a prológusod van fent és máris 42 olvasód van - közöttük én is - amit viszont sajnálok, hogy már két hónapja nem volt rész. Remélem csak azért mert nem volt időd befejezni nem pedig azért mert már nem szeretnél a blogal foglalkozni. Semmibe sem tudok belekötni. Imádom! Remélem hamar hozod az első részt!

25/25
Összesen:50/50

G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése