2013. december 22., vasárnap

#Kritika 196 Crazy Friends Forever

Hello ismét!
Nincs sok mondani valóm, szóval csak annyit, hogy kérjetek kritikákat.
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 




Crazy Friends Forever
 Link .: Crazy Friends Forever


Kinézet .:

Tudom, hogy erről a blogodról sem kértél kinézet kritikát, de én még is szeretném meg említeni, hogy hogy is néz ki. Nem lehet szó nélkül hagyni a fejlécedet, ami nagyon , de nagyon szép. A blogod többi része, pedig a fejléchez igazodik.
Nagyon, de nagyon szép!

25 / 25

Történet .:

Ez az, amiről igazából a véleményemet kérted. Én a 2.évad felénél találtam rá a blogodra és ahogy bele olvastam csak pár részt, hogy érdemes lenne -e el olvasnom, azonnal tudtam a választ, hogy igen érdemes lenne. Még akkor neki is ültem és olvasni kezdtem az elejétől, hihetetlenül magával ragadt. Tökéletesen bele lehet magadat élni a szerepekbe. Egy bajom még is akadt, ajánlom, hogy jelöld ki néha, ha karaktert váltasz. Néha el kellett gondolkodnom, hogy most kinek is a gondolat menetét olvasom, de a végére mindig ki találtam. A karaktereket jól megformáltad és olyanokat választottál, akik illenek is a fiúkhoz. Elég érdekesen kezdted és még mindig érdekes. Nagyon jól fogalmazol, tömör és lényegre törő részeket írsz. Nem tudom hány évadot is tervezel, hisz már most a harmadikat írod. Egy valami viszont biztos, nem számít hány évados lesz, Én olvasni fogom.

25 / 25

Összesen .: 50 / 50

Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése