2013. július 10., szerda

#Kritika 22

 Beatri

~Fejléc:
Én hiányolom a fejlécet. A helyedben én csinálnék vagy csináltatnék. Már van egy csomó ilyen blog ami ezzel foglalkozik. A fejléccel szebbé tehetnéd  a blogodat.
10/2

~Sablon:
Ezzel semmi bajom sincs.Össze van hangolva a háttérrel, mindkettő sötét.
10/10

~Háttér:
Sötét ami passzol a sablonhoz. Én mondjuk a helyedben inkább egy sötétebb bloghátteret használnék. Mindenki tudja, hogy 1D-s blog, mert a cím elárulja.
10/7

~Helyesírás:
A blogod elején csak pár sorosak voltak a részek, nem voltak olyan hosszúak. Az 1.-2.-3. rész alkothatna egy első hosszú részt.  Viszont egyre jobban fejlődtél, mert egyre hosszabbak lettek a részek. A történet jó. A helyesírásodban csak néhol találtam hibát. Figyelj majd egy kicsit jobban oda és akkor nem lesz benne hiba. Ennek a mondatnak egy kicsit a történethez van köze.  Túl sablon szöveg koncert, ájulás és a fiúknál kötnek ki. túl hamar jönnek össze is, egy normális blogbn legalább a 10.-15.részig húzzák az időt. Egy kicsit unalmas is, próbáld fel rázni.
10/3

~Modulok:
Én a helyedben lentebb tenném a cserét és fentebb a blog bejegyzéseket alá tenném a Bloglovint és a rendszeres olvasókat.  Én több cserét is csinálnék, hogy reklámozva legyen a blogod. Én ki tenném még az oldal sávba a szereplőket is. Ugyan is nincs  szövegben leírás  lányokról, hogy-hogy néznek ki.  Én ki tenném, még a chatet is, hogy tudjanak neked üzeni.  Fent oldalakba is kirakhatod, hogy főoldal, aztán díjak és kritikák. Írhatsz a szereplőkről is egy kisebb bemutatkozó szöveget egy szereplő fül alatt, de oldalra ugyan úgy ki teheted őket.
10/3

Kérlek rakd majd ki az oldaladra a kritikát! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése