2013. július 13., szombat

#Kritika 23

 Hikari

~Fejléc:
Én a helyedben olyan fejlécet tennék ki, amin a szereplők vannak. Vagy valami olyanra változtatnám, ami a történettel kapcsolatos. Ezt el készítheted te alkalmazásokkal, vagy vannak erre blogok is, amik el készítik neked.  A szöveg sem jó, mivel lefelé megy és túl hosszú.
10/2

~Sablon:
Túl széles én a helyedben kisebbre venném. A szöveget el húzza és nyújtja.
10/6

~Háttér:
Ehhez semmi hozzá fűzni valóm sincs.
10/10

~Helyesírás:
Nem találtam hibákat, ami csak jó! :)
10/10

~Modulok:
Én a helyedben le vennék egy csomó modult pl.: a fordítót, a népszerű bejegyzéseket, az e-mail ikont, naptár. Ezeket le venném és helyette fel tennék egy chatet és fentebb tenném a rendszeres olvasókat.  Tennék főntre oldalakat, kritikának és díjaknak.Ki tenném a szereplőket is. Címnek a részeknél inkább olyat írj, hogy bevezető, első rész.
Én cseréket is csinálnék más blogokkal ezzel is reklámoznád a blogodat és te is reklámoznál más blogokat is.
10/5

Kérlek rakd majd ki az oldaladra a kritikát! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése