2013. július 26., péntek

#Kritika 32- 33

 Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!

 Eszti 

~Fejléc:
Tetszik a fejléced, csak homály, hogy három lány. Természetbeli háttérre vannak rá rakva a szereplők.
10/9

~Sablon, Háttér:
Sablonnal semmi bajom sincs.  A háttér nekem nem tetszik. Túl egyszerű fehér, kék és zöld. Én le cserélném valami jobbra.
Sablon: 10/10
Háttér: 10/7

~Helyesírás:
Helyesírási hibákat nem nagyon találtam ami csaj jó! :) Gépelési hibák viszont akadnak!
10/9

~Modulok:
Nos, szerintem el kellene egy chat és lehetne még több csere más blogokkal is. 
Jó, hogy van rendszeres olvasó modulod,  de szerintem fölösleges a fordító.
10/9

 Detti

~Fejléc:
A főszereplőket tartalmazza ami jó :) Egyszerű, de nagyszerű.
10/10

~Sablon, Háttér:
A sablonnal semmi gondom nincs.  A háttér tetszik azt jelenti, hogy a fellegekben érzi magát, vagy valami hasonlót. Semmi kép nem cserélném le. 
2 x 10/10 Összesen: 20

~Helyesírás:
Mivel ez egy fordítás ebbe nem tudok bele kötni.
10/10

~Modulok:
Én kitennék még rendszeres olvasó modult és chetet is, illetve csinálnék pár cserét más blogokkal is.  Tudom, hogy fordítod, de szereplőket is tehetnél ki oldalra és oldalakban pedig készíthetnél főoldal, kritika, díjak és egy szereplőket is ahol hosszabban le írod a személyiségüket, mivel te már olvastad a blogot.
10/7
 Réka Styles

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése