2013. július 27., szombat

#Kritika 34- 35

 Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!

 NdaCicushka♥ 

~Fejléc:
Nekem tetszik. Őszintém jelképezi azt amiről a blogod szól.
10/10

~Sablon, Háttér:
A sablonnal semmi bajom. A Háttér, hát ugyan azt tudom mondani, mit a fejlécnél jelkép, de egy kicsit sok a fehér.
Sablon: 10/10
Háttér: 10/8

~Helyesírás:
Helyesírási hibákat nem találtam aminek örülök, azt viszont észre vettem, hogy nem szemszögekből írod, hanem mint egy könyvet, amiben van a " mesélő " ennek ellenére tetszik.
10/10

~Modulok:
Nos, itt van amiket én első pontban nézni szoktam rendszeres olvasó modul, ahová szép számmal fel is vannak iratkozva. Chet ami még egy pont így tartod a kapcsolatot az olvasóiddal. Jó tanácsok, tedd legfelülre az oldalakat, alá hogy hányan néztek be a blogodba, utána mondjuk a rendszeres olvasókat és Bloglovint, majd a blogarhívum, chet és szereplők, amikből én rendezett képeket készítenék vagy készítenék, mert ez így nem szép. Egyik kép nagyobb, mint a másik. Végül a bloglistát, akkor helyes sorrendbe lennének.
10/7

 Ziio

~Fejléc:
Szerintem tükrözi a történetet, mást nem tudok hozzá fűzni.
10/10

~Sablon, Háttér:
 A sablonnal nincs semmi bajom, talán nekem sok egy kicsit a fekete. A háttér hát hogy is mondjam nem tetszik, nekem túl fekete-fehér ha lehet ezt mondani. Szerintem egy másik sötétebbre cseréld le.
Sablon: 10/10
Háttér : 10/5

~Helyesírás:
Nem találtam benne hibákat, egy kicsit figyelj jobban a szóköz használatra.
10/9

~Modulok:
Előny, ha egy blogban megtalálható a rendszeres olvasó modul és a chet, ami nálad is megtalálható. Az oldalak is kitűnőek, vannak szereplők ami csak jó és még sok más. külön fel hívta a figyelmemet a zenelejátszó, ami nem indult el és nem hozta rám a szívbajt!
10/10
Réka Styles

2 megjegyzés: