2013. július 29., hétfő

#Kritika 39

 Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!

Xénia Varbai 

~Fejléc:
 A fejléc összhangban van a  háttérrel.  Nekem egy kicsit sok rajta Justin, talán eggyel kevesebb Justin, egyel több női szereplő.
10/9

~Sablon, Háttér:
 Nos, a sablonnal semmi bajom. A háttér passzol a fejléchez,de ezt már említettem. Viszont lehet, hogy én le cserélném egy sötétem háttérre. 
Sablon: 10/10
Háttér: 10/9

~Helyesírás:
Nos hibákat sem nagyon találtam. Viszont figyelj az ékezetekre és a szó közökre és vesszőkre. 
Olyan nagy hibák nincsenek!
10/10

~Modulok:
Én legtetejére tenném az oldalakat és utána tenném az oldal megjelenítést. Majd rendszeres olvasók és Bloglovin, közvélemény kutatás és chat.  Blogarhívum, kereső és fordító.   Amit hiányolok az a szereplők képei modulokban vagy oldalakban. Ezt szerintem sürgősen orvosolnod kell. Oldalakba még ki tennék egy kritikáról szóló oldalt, ahová ki teheted!
10/7

Réka Styles



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát, jól esett, hogy ilyen sok pontot kaptam :D
    A modulokban van némi igazság, majd orvosolni fogom :) Köszönöm, hogy szóltál :)

    VálaszTörlés