2015. május 9., szombat

#Elkészült rendelések

Sziasztok!
Néhány elkészült design átalakítást és egy jó hírt hoztam nektek. A fejlécrendelésnél már csak egy rendelésem van, a design átalakításnál pedig teljesen megüresedtek a váróhelyek. Szóval ebből szerintem már következtetni tudtok arra, hogy hamarosan újra rendelhettek tőlem fejlécet és designt. Viszont az a rossz hírem van, hogy szerdán Erdélybe utazok és szombat éjszakáig haza sem jövök. Ezáltal úgy döntöttem, hogy míg távol vagyok, addig még nem rendelhettek tőlem, csak akkor leszek hivatalosan is aktív, mikor visszatértem az utamról. Remélem nem bánjátok, hogy még várni kell egy kicsit. A hétvégén terveim szerint még jelentkezek kritikával/kritikákkal, de addig is szép hétvégét kívánok és élvezzétek ki a jó időt.

Design átalakítások:
Again
Utána
Lekicsinyítettem az oldalt, hogy lássátok rendesen a deignt

Minden amit megbántam

Utána




Anastasia B.

1 megjegyzés: