2015. április 18., szombat

#Kritika 395 AnimeBlogDesign

Sziasztok! Ma ismét jelentkezem, viszont most egy kritikával. Ez az első kritikám, amit egy design blogról írok, szóval nézzétek el nekem, hogy olyan kusza lett. Ma terveim szerint még jelentkezem, viszont ha még sem sikerül, akkor majd holnap.

AnimeBlogDesign
Kinézet:
   Első pillantásra nekem megtetszett a fejléc, viszont már a másodiknál felfedeztem rajta néhány hibát, amik miatt már kevésbé tetszik. A blog nevét alig vettem észre és a design utolsó betűjét az anime lány ki is takarja. A lány másik oldalán is van egy felirat, aminek az első betűit szintén nem látni. Valószínűleg a feliratokat tetted rá elsőként, aztán pedig a lányt és ezért van, hogy az kitakarja a betűket. Ha fordítva csináltad volna, vagy, ha a feliratokat más helyre tette volna, akkor nem lennének eltakarva a betűk. Nem igazán szeretem az animéket, szóval ezért nekem furcsa, hogy egy ilyen lány van a fejlécen, de az anime szó benne van a névben is, szóval inkább vedd úgy, hogy nem is szóltam. Összességében a fejléc szép, jól kidolgozott munka és tetszik, hogy kék színű. A kék egy igazán szép szín.
   A design a Deviantart nevű oldalról van, de ennek ellenére is tetszik. Bár most, hogy jobban megnézem, a háttér nem valami szép. Nem tetszik, hogy ilyen szemcsés és, hogy együtt mozog a görgetéssel. Lehet, hogy jobban nézne ki egy sima, egyszínű, egyszerű háttér, ami nem mozog együtt a görgővel. Az egész blogon a kéknek a szép árnyalatait használtad fel. A modulok is rendezettek, minden a megfelelő helyén van. Maga az egész blog rendezett, igényes.

25/23

Történet:
   Mivel a te blogod nem egy történetes blog, hanem egy design blog, azért csak a tartalmát tudom nézni és kritizálni. Tetszik, hogy kiírtad, melyik nap, milyen posztot várhatnak tőled az olvasók, látogatók. Ezt igazán ötletesnek és egyedinek tartom, viszont ennek lehet egy hátulütője is. Figyelned kell, hogy el ne felejts posztolni egy nap, mert akkor akár csúszásba is kerülhet a programod. De ahogy észrevettem eddig sikerült tartanod a rendszerben leírt dolgokhoz, szóval ehhez külön gratulálnék.
   Meglepett, hogy egy design blogon történeteket is olvashatok. Nem igazán találkoztam még ilyen blogokkal, de most már igen. Az egy jó ötlet, hogy az olvasóid is küldhetnek neked általuk írt történeteket, amiket te kiteszel a blogra. Szóval ez szerintem igazán dicséretre méltó, mert így több író történetével is találkozhat az olvasó, ami által az adott íróra is esetleg jobban felfigyelhetnek.
   Mivel az Isabelle történeted első részével találkoztam először, arról szeretnék véleményt írni. Azt írtad a rész elé, hogy az a te történeted, szóval remélem akkor nem olvastam el semmit és tényleg a tiéd. Ezt inkább egy horror történethez hasonlítanám. A lényegét viszont nem nagyon értettem. Annie és Isabelle bemegy egy elhagyatott hotelbe és szétnéznek. Annienek a keze véres lesz, a kandallóból tűzcsóvák csapnak fel és Annie lát egy kék szemű lányt. A két barátnő kifut a hotelból, de Isabell fülébe belesuttogja a szellem lány, hogy segítsen rajta, ezért a hülye vissza megy. Bemegy az egyik szobába, megjelenik a szellem és szíven szúrja a lányt, aztán a szellem eltűnik és Isabell lesz a szellem és kék színű lesz a szeme. Mi lesz a másik szellem lánnyal? Isabell meghal? Miét ugyanaz a nevük? Minek mennek egyáltalán a hotelbe?
   - Miért kellett ide jönnünk?-nyavalyogtam neki- Menjünk haza, nincs kedvem most ehhez!
Annie egy pillanatra megállt, hátra nézett és halványan elmosolyodott.
- Most tényleg, ennyire félsz? Nincs itt semmi!-erősködött és se szó se beszéd ment tovább előttem
Én meg a hülye fejemmel, követtem tovább. Rossz döntés volt.
Nem tudom, lehet üldözési mániám van, de úgy éreztem hogy valaki követ, legalábbis figyel minket a távolból. Akármennyire szerettem volna ezt a gondolatot elhessegetni, nem sikerült, sőt még jobban elkezdtem félni.
   Bemásoltam ezt a kis szövegrészletet, amiben több hibát is felfedeztem. Most láthatod az általam kijavított változatot.
- Miért kellett ide jönnünk? - nyavalyogtam neki - Menjünk haza, nincs kedvem most ehhez!
Annie egy pillanatra megállt, hátra nézett és halványan elmosolyodott.
- Most tényleg ennyire félsz? Nincs itt semmi! - erősködött és se szó se beszéd ment tovább előttem
Én meg a hülye fejemmel, követtem tovább. Rossz döntés volt.
Nem tudom, lehet üldözési mániám volt, de úgy éreztem hogy valaki követ, legalábbis figyel minket a távolból. Akármennyire szerettem volna ezt a gondolatot elhessegetni, nem sikerült, sőt még jobban elkezdtem félni.
  Pirossal jelöltem azokat, amiket kijavítottam. Többnyire azok a hibák voltak, hogy a párbeszédeknél nem tettél se a kötőjel elé se utána szóközt. Pedig igen is kell oda tenni. Még az is hiba volt, hogy valamikor jelenben és valamikor múltban írtál. Erre figyelj oda nagyon és döntsd el, hogy melyiket szeretnéd használni és csak azt használd - persze vannak kivételes alkalmak is -.
   Sokszor volt, mikor egy mondatot három ponttal fejeztél be. Ezt a szokásodat szerintem hagyd el,mert ennek szerintem nincsen helye az ilyen fajta történetekben, maximum csak a facebookos beszélgetésekben.
  A blogodon végig néztem az összes posztot és mind érdekesnek bizonyult. Segítőek a posztjaid és olyan nyelven fogalmazol, hogy azt még a kezdők is megértik. Szóval szerintem egy igazán segítő, összeszedett blog van a tulajdonodban. További sok sikert!

25/23

Összesen: 50/46

Ne haragudj, ha bármivel is megbántottalak, nem állt szándékomban. Ez csak az én véleményem és rajtad áll, hogy megfogadod-e vagy sem.

Anastasia B.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése