2015. április 8., szerda

#Kritika 392.There is no direction

Link

Kinézet:
  Egyszerű, de nekem tetszik. A fejléced első pillantásra elnyerte a tetszésem, viszont mikor jobban megnéztem rájöttem, hogy a Zaynről lévő kép, bal oldat nekem nem igazán tetszik rajta. Azt a képét sosem szerettem. Én helyette, inkább egy másik képet tettem volna, de így sem vészes. Az egyetlen dolog, amivel problémám van az a modulok sorrendje, én így tenném őket:
Ismertető ( néz egy kicsit bele, mert két hibát felfedeztem benne), Információk, Menü (vigyáz, mert a szereplőkre kattintva a főoldal jön be), Az alapokról, Olvasóim, Látogatóim, Csevegő, Kukkants be ide is. 

25/22

Történet:
  Imádom! Egyszerűen imádom! Egyedi ötlet. Igaz, ez még most történt a napokban, de te most egy új alaptörténetet kezdtél el, amit máshol még nem láttam. Valószínűleg sokan lesznek még utánad ilyen történettel, de egyik sem lesz teljesen egyedi, mivel az nálad van. Te kezdted el. A fogalmazásoddal már az első mondat után megfogtál. Látszik, hogy nem csapod össze a részeket és mindent szépen megfogalmazol. Úgy érzem, hogy gyakorlással profi is lehetsz. Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra. Biztos lehet a kommentjeimben is, mert feliratkoztam a blogodra! Csak így tovább! Sok sikert!
25/25

Összesen:50/47

G.B.Evelyne

2 megjegyzés:

  1. Drága G.B.Evelyne!

    Nagyon szépen köszönöm a kritikát. A dicséretet külön köszönöm, a tanácsokat pedig megfogadom!

    Ölel;
    Daisy

    VálaszTörlés