2015. április 5., vasárnap

#Kritika 385 Bitch

Bitch
Kinézet:
A fejléccel kapcsolatban kettős érzéseim vannak. Nekem nem tetszik a háttérben lévő drink feliratok. Maga a fejléc szépen össze van mosva, látszik, hogy nem egy elkapkodott munka. A Némán üvöltve.. betűtípusát viszont én más betűtípussal írtam volna, mert így nagyon elüt a fejléctől. Esetleg ennek is a színe lehetett volna szürkés árnyalatú és kevésbé ilyen díszes betűtípussal jobban nézett volna ki.
A külső háttér és a fő háttér nekem nagyon egybe olvad. A szín passzol a fejléchez, de nekem nem tetszik, hogy ez a kettő háttér színe ugyanolyan. Szerintem úgy jobban nézne ki, ha a fő háttér világosabb lenne, mint a külső és, akkor jól el is különülne egymástól. A modulok nagyon tetszenek, szépek a szövegdobozok és jól is elvannak helyezve. A bejegyzések címének a betűtípusa is tetszik, de méretet egy kicsivel nagyobbra állíthattad volna. Másba nem tudok belekötni, mert egy igazán igényes, rendezett blog van a tulajdonodban.
25/24

Történet:
Már egy ideje el van mentve a blogod a könyvjelzőim közé, de ez idáig még nem sikerült elolvasnom egy részt sem. Most viszont, hogy kritikát kell róla írnom, nagyon megörültem és így végre el is olvashatom, hiszen a fülszöveg már nagyon felkeltette a figyelmemet.
Nagyon örülök, hogy nem egy fanfiction. Kétség kívül én szeretem az olyan fajta történeteket is, de most valahogy felüdülés egy blogot olvasni, ahol nincsenek sztárok a csillogó életükkel és hasonlókkal. Szóval ezért már külön egy pluszpont jár. Ezek után nagy lendülettel vágtam bele a prológus olvasásába. Csak úgy faltam a sorokat. Tetszik, hogy írtál egy kis betekintést, hogy miért lett olyan a lány. Egész jól megoldottad ezt a prológust, de nekem a főszereplő lány személye mégsem szimpatikus. A sorokból nekem az jött le, hogy beképzelt, de lehet, hogy ezt direkt alakítottad így. Mindenesetre jó lett a prológus és már olvasom is az első fejezetet.
Azt hiszem én összezavarodtam. Az első részben megláttam a Harry Styles nevet és azt hittem, hogy ez még is egy fanfiction. Aztán megnéztem a szereplőket és kiderült, hogy Harry Styles nem az a Harry Styles aki az 1D tagja. Hű ezzel most nagyon megleptél. Akkor csak a nevet kölcsönözted, a kinézetét pedig nem? Nos, mit ne mondjak ez elég érdekes és fura, de jó értelemben. Mert eddig olyannal találkoztam, hogy a kinézetét kölcsönözték, a nevét pedig megváltoztatták, most pedig ennek a teljesen ellentéte van. Lehet, hogy csak túlkombinálom ezt az egészet, és csak egy véletlen egybeesés.
Maga a történet nagyon tetszik, annak ellenére is, hogy tele van 18+ részekkel. A fogalmazásod élvezhetőbbé teszi az olvasását és ezáltal befogadóbb és élethűbb is. Még nem sokszor találkoztam ehhez hasonló vagy ilyen témát feldolgozó bloggal. Az elején még azt hittem, hogy nem lesz egy rendes cselekményszál benne, majd mindenki lefekszik mindenkivel és buliról bulira járkálnak. Viszont több mint tíz rész elolvasása után rájöttem, hogy az előző mondat utolsó fele igaz, de az első nem. Mert van benne egy logikusan felépített cselekmény, ami még jól is meg van írva. A karaktereket is jól megformáztad, élethűre sikerült és mindannyiukban van valami közös és különböző is. A helyesírásodban nem találtam hibát, a vesszőket is jól használod és szóismétlések is ritkán fordulnak csak elő. Szóval egy szó, mint száz, nagyon tetszett a történeted. Gratulálok, sok sikert a folytatáshoz.

25/25

Összesen: 50/49

Anastasia B.

1 megjegyzés:

  1. Drága Anastasia B.!
    Nagyon szépen köszönöm a kritikát, hihetetlenül jó érzés volt soraidat olvasni! Bevallom, kicsit féltem, mivel nem sokan díjazzák az erotikus jellegű blogokat, de nagyon megkönnyebbültem, hogy neked tetszett! (:
    Harry Styles pedig direkt lett így, hogy a neve megmaradt és a karaktere más. De ez majd még kiderül, hogy miért így van, a történet folyamán. :)
    Még egyszer nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés