2014. augusztus 24., vasárnap

#Kritika. 342 Unforgivable.

Unforgivable ( x )

Design: Kezdjük a fejléccel. Valaki azt mondja rá, hogy tetszik, valaki azt, hogy nem. Szerintem nem a legrosszabb, de lehetne jobb is. Lucy-nak a bal oldala igen csúnyán lett megoldva, a karja nagyon kitűnik a fejlécen, ami nem lenne akkora probléma ha a radírozás szépen lett volna elkészítve. Plusz, a felirat színét meglehetne változtatni mondjuk narancssárgára, vagy lilára. Az a lényeg, hogy sötétebb legyen, mert a fele szinte eltűnik. A cím magyar fordítását pedig alig lehet elolvasni. Ez egy nagy hiba!
A háttérre rátérve, a szürke helyett, betehetnél egy minimálisan mintás textúrát. Így túl üres az egész, vagy, változtasd meg a színét pl. vörösre. Az szépen kiemelné a blogot, de a lényeg az, hogy sötét legyen! 
Modulsáv: A modulsáv hátterének színe, egyezhetne a főháttérrel. Így nem mutat jól. A navigációnál, az oldalak moduljának a szélessége egyezhetne a modulsávéval. Így rendezetlennek tűnik. Az információs részt, leválthatnád egy sima szöveges modulra, zavaró, hogy az alatta lévő modul sokkal szélesebb. Plusz, megint előjön Lucy vállának a radírozása. A képet én leváltanám, nem mutat jól, mint említettem. A modulsáv többi részébe nincs beleszólásom, jól van elrendezve.
Még egy kis tipp: A bejegyzések címének a betűtípusát váltsd le valami sablonra, pl. Georgia-ra. Ez a betűtípus komolytalanná teszi a blogot. 

Történet: Nagyon rövidek a részek! Megértem, hogy ezek mind napló bejegyzések, de szerintem leírhatnád a szereplőknek az érzéseit. Így az egész gyorsan lezajlik, és bevallom, vannak olyan részek amiket igazán nem értek. Alig beszélgettek, egy Szia-Szia volt az egész, majd Justin már összehaverkodott másokkal, alig beszél a csajjal, és utána pedig a lány egyből megkérdezi, hogy hol lakik? Szerintem eléggé ellett sietve az egész. Nem azt mondom, hogy az alaptörténet rossz, mert nem az, csak a kivitelezésen kéne mit csiszolni. 
Utolsó megfigyelésként, figyelj a helyesírásra, és a megfogalmazásra! Én szerintem vannak, nagyon nagy hibák a részekben, olvasd át többször őket, még mielőtt kiposztolod!
Itt is lenne néhány példa: 
- ,, Mellesleg jóban van a karód? "
- ,, Mellesleg jobban van a karod? " -› így helyes.

- (..) ahol megbeszéltük a találkozott. 
- (..) ahol megbeszéltük a találkozót. -› így helyes.


,, Justin beült mellém, előkotorta a füzetét, és jegyzetelni kezdtem. " -› Most akkor mi is történik? Ezekről beszélek! Figyelj, mert ezek a hibák, teljesen átalakítják a mondatot!


Remélem tudtam segíteni, és sajnálom, ha megsértettelek, de te kértél kritikát.

Sara.x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése