2014. augusztus 16., szombat

#Kritika 339 Secrets


Secrerts
Secrets


Kinézet .: 

A fejlécet az egyik szerkesztő társam készítette és nem is tudok rá panaszt tenni. Azt nem értem, miért nem a főszereplő lányt kérted a fejlécre ? Ha az összes fiú benne van a történetben akkor miért csak ők hárman ? Lehet, hogy ők kapnak majd fontosabb szerepet, de egy igazi fejlécet megérdemelne a történeted. Ezzel pedig nem a szerkesztőt szólom le, mert ő csak a rendelést teljesítette. A modulokból kivehetnéd a blogarhívumot és nyithatnál inkább egy oldalt a fejezeteknek. A verseny eredményeidnek is akadna még ott hely. A történet, után tehetnéd az információkat, hogy ki írja a blogot, meg stb. Ehhez hozzá tehetnéd még a Fontos! szövegdobozodat, vond egybe a kettőt, jobban fog mutatni. Tehát én így alakítanám át a jobb oldali modul sávot .:
- Történet
- Információk + Fontos = egy szövegdobozban
- Oldalmegjelenítések
- Menü ( Tartalma .:  Fő oldal, szereplők, fejezetek, díjak, verseny eredmények )
- Feliratkozók
- Chat
- Cserék
A színek összhangban vannak, tökéletesen elüt egymástól a két árnyalat, így se nem túl sötét se nem túl világos.

25 / 20

Történet .: 

Elolvasva azt a kis szövegfült elég érdekesnek találtam és meg is lepődtem, hogy ilyen kevés feliratkozód van. Prológusodat olvasva szinte faltam a sorokat, néha vannak olyan blogok amik sablonra emlékeztetnek és néha azok is, az embert még sem érdekli, mert nagyon jól megvan fogalmazva, más történések fordulnak meg benne. Nem sokat írtál, de lényegre törő szavak voltak. Ismét felteszem a kérdést, miért ez a fejléc kérés ? Tovább olvasva nem igazán találtam benne hibát, jól fogalmazol, helyesírási hibát nem találtam csak elgépelést. A részek hossza megfelelő, tömör. Reklámozd egy kicsit a blogod, igyekezz többször részt vinni a blogodra és több lesz az olvasód is! Igazság szerint nem sokat tudok mondani négy rész után, csak annyit nagyon várom a folytatást és szereztél egy új olvasót!

25 / 24

Összesen .: 50 / 44

Nem állt szándékomban megbántani téged csak elmondtam a véleményemet!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése