2014. augusztus 26., kedd

#Kritika 344 Story of my life..


Link( x )
Kinézet:
A fejléc nekem nagyon tetszik. A háttérben lévő képek szépen össze vannak mosva és a lány is jól van kivágva. A háttérben lévő elhalványított lány arc egy kicsit ijesztő, de szerintem illik a fejlécre és jól is néz ki vele. A címet én más betűtípussal írtam volna és középre helyeztem volna, de ez nem olyan nagy, mert így is jól néz ki. A blog háttere színben passzol a fejléchez, de a mintája nekem nem tetszik. Szerintem túl zsúfolt azokkal a virág motívumokkal. Elvonja a figyelmet a fejlécről és a történetről is. Szerintem állíts be valami egyszerűbb, kevésbé zsúfoltabb hátteret. A kinézet többi része rendben van, nagyon szép munkát végeztél.

Történet:
A történettel kapcsolatban kettős érzéseim vannak. Nekem kicsit sablonosnak tűnik. Már rengeteg olyan blog van, ahol a lány apja/anyja a one direction-nel együtt dolgozik és mivel a főszereplő lány rossz és nem szereti a One Direction-t, azzal büntetik, hogy magukkal viszik a turnéra. Természetesen a lány nem nyugszik ebbe bele és ki akarja készíteni a fiúkat. Nos, ez a történet is ilyen típusú, ami nem feltétlenül jelent rosszat.
A főszereplő lánnyal nem igazán szimpatizálok. Számomra már nagyon sok az ellenségeskedés amit ő csinál. A személyisége irritál, ha szabad ezt mondanom. Nem az a karakter akibe úgymond első olvasásra "beleszeret" az olvasó. Ehhez ennél a történetnél sokkal több idő kell és nem tudom, hogy van-e olyan ember aki kitudja ezt várni. Úgy a történet is jobb lenne ha már az elején többet megtudhatunk az adott karakterről és a jelleméről is. Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de Emma karakterét nem sikerült jól, szerethetőre formálnod.
Voltak párbeszédek, mikor mind a két fél megszólalását egy párbeszédbe illesztetted. Hogy lásd, hogy miről beszélek megmutatom: - Persze. - ráztam meg a fejem és a konyhába mentem, ahol Lou etette Luxot. Kihúztam a széket, majd leültem rá. - Figyelj, anya. - kezdtem bele, de félbeszakított. - Zayn mesélte hogy milyen jó voltál. Mégis akarsz jönni? - kérdezte. Köpni-nyelni nem tudtam. Zayn azt mondta hogy jó voltam? Miért hazudott? Mindegy is, az biztos hogy ez a hasznomra válhat és jövök neki egyel. 
Ez számomra zavaró. Szeretem tudni, hogy mikor ki beszél és az sem rossza ha a párbeszéd kicsit szellős, nincs összefolyva. Erre azt javaslom, hogy minden megszólalásra kezdj egy új sort(gondolateleset) és úgy már jobban átláthatóbb és egyben letisztult képet is ad.

Ne haragudj ha valamivel megbántottalak.

Anastasia B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése