2014. július 5., szombat

#Rendelések + Inspiráló képek

Szép jó estét! Gondolom már nem sokan vagytok fent ilyenkor a blogon, de én most érek rá szóval hoztam nektek néhány inspiráló képet, és 3 rendezett képet amiket RENDELÉSRE készítettem szóval NEM elvihetőek. Akkor most jöjjön a beszédnek az a része, hogy mostanában nagyon eltűntem a blogról. Nos ennek az oka az, hogy a nap 24 órájából 12-t dolgozom, és ezután nem igazán van erőm bármit is csinálni. Ez az időszak körülbelül még egy hétig fog tartani és utána én is megkapom a jól megérdemelt nyári szünetemet, és majd csak ekkor fogok tudni többet foglalkozni a blogolással és a szerkesztéssel. Szóval, nagyon szépen megkérem az eddig tőlem rendelőket, hogy várjanak még egy picit türelemmel. Előre is nagyon szépen köszönöm a türelmeteket!
Anastasia B.

Rendezett képek:


Inspiráló képek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése