2014. július 20., vasárnap

#Kritika 332 Uncertain - Bizonytalan

Uncertain - Bizonytalan
Link .: ( x )

Kinézet .: 

Amikor még régebben megnyitottam a blogodat, nem ez a design volt.  Az is tetszett, de ez még jobban. A szürke már tekinthető semleges színnek, ami passzol a blogodhoz. Az új fejléced mese szép, tökéletesen írja le a történetet, már csak a szereplők elhelyezése. A modulok szerintem rendben vannak és az elrendezés is tökéletes. Igazából a kinézetbe nem tudok bele kötni csak dicsérni tudom!

25 / 25 

Történet .:

Pár hónapja véleményt mondtam egy másik blogodról is, aminek a címe I'm Still Alive. Harry Styles fanfictionod volt. A véleményem akkor eléggé magával ragadó volt, ahogy most is. Nagyon jól fogalmazol és bánsz a szavakkal. Egy kicsit talán megleptél, hogy Louis van a főszerepben, de egyáltalán nem bánom. Kevés olyan Louis Tomlinson fanfictionnel találkozom, ami jó és nem csak egy össze csapot munka. A Tiéd igényes, ez látszik a történetet és a kinézeten is. Őszintén az elejét olvasva, fel keltette az érdeklődésemet és az egészet elolvastam. Tudtam, hogy Tőled csak jó blogok származhatnak. Sokszor volt olyan pillanat, hogy könnyek gyűltek a szemembe, ehhez elég volt pár gondolat menet. Őszintén szomorú a történet, számomra. Remélem, hogy happy endel fog végződni. Nagyon kíváncsi vagyok, az új találkozásukra és hogyan is fog azok után alakulni a kettőjük kapcsolata, na és persze a kislány sorsa. Eléggé aggasztó helyzetben vannak most, nagyon remélem azért nem teszed utcára Őket. A történetedben még vannak olyan részek amiket rejtegetni akarsz, ezért azokat csak körbe írod vagy egyszerűen csak ugrasz az időben, ez szintén tetszik.
Újabb olvasót szereztél! Csak így tovább, várom a részeket!

25 / 25

Összesen .: 50 / 50

Sajnálom, ha valamivel megbántottalak! Nem állt szándékomban, ez csak az Én saját véleményem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése