2014. július 14., hétfő

#Kritika 327 Álmodj a csúcsig

Link( x )

Kinézet:
A fejléced nekem nagyon tetszik. Nem az a túlzsúfolt, nagyon megbonyolított fejléc, hanem egy letisztult, egyszerű, de mégis nagyszerű munka. Látszik rajta, hogy egy jól kidolgozott munka, és a ki csinálta az biztos egy profi. A blogod további kinézete is nagyon tetszik nekem, az is csodás lett úgy, ahogy a fejléc. Minden szín passzol egymáshoz és minden egyes elem a helyén van.
Sajnálom, de nem tudok többet mondani róla, hisz ez a kinézet csodálatos, semmi hibát nem találtam benne.

25/25*

Történet:
A részek hosszúsága nagyon meglepett. Nyugodt szívvel jelenthetem ki, hogy ilyen hosszú részeket még soha  nem olvastam itt a blog világban. Ahogy a szavakat kapcsolod egymáshoz, ahogy a mondatokat fogalmazod és ahogy életre hívod az általad megformált karaktereket, dicséretre méltó. Már az első néhány sor után beleszerettem az írásodba. Kétség sem férhet hozzá, hogy te nagyon tehetséges vagy abban amit csinálsz, épp ezért is döntöttem úgy, hogy feliratkozom a blogodra. Kár lenne Julia és Christian történetét kihagyni, ráadásul úgy, hogy ezt egy csodálatos író eleveníti meg.
Sajnálom, de többet nem tudok mondani róla, hisz úgy, mint a kinézetben, a történetben sincs semmi hiba, sőt..

25/25*


Anastasia B.

2 megjegyzés:

  1. Drága Anastasia!

    Nagyon szépen köszönöm a dicsérő szavakat ^^ A fejlécet én csináltam és valóban sokat szenvedtem vele, már csak azért is,mert nem vagyok profi szerkesztő, csak egy kis szárnybontogató. Igazából csak ennyi hozzáfűzni valóm lett volna, mert mást azt hiszem nem tudok mondani ^^

    Így még annyit, hogy köszönöm a féliratkozást, nagyon jól esett :)

    Ölel, Lucy

    VálaszTörlés
  2. Drága Lucy,
    Én köszönöm, hogy megismerhettem a csodálatos blogodat. A feliratkozást pedig nagyon szívesen, hisz egy csodálatos blogot írsz és megérdemled az olvasóidat.
    Ölel,
    Anastasia B:

    VálaszTörlés